Stillestånd

Alltså, hjärnan fryser verkligen till is känns det som. Har ju ingen aning om vad jag ska ge mig på att packa härnäst. Kanske skulle jag ta tag i att sortera Kalle Anka-tidningarna och få bort de kassarna. Eller sortera alla papper på kontoret in i rätt pärm så jag kan packa klart alla pärmar? Känner mig totalblåst ju. Imorgon vet jag åtminstone att jag ska riva ner alla gardiner. Det är ju en lovande start ;) Och så ska jag försöka börja packa ner en del av barnens kläder, bara ha kvar det som behövs i veckan framme. Så otroligt segt detta, men det måste göras...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0