Dopet är avklarat

Som vanligt missade jag att fota mina alster innan de blev uppätna, eller det finns några cupcakes kvar som ni kan få se sedan :P Dopet är avklarat och alla har åkt hem till sitt igen. Livet börjar återgå till det normala med andra ord, förutom att det är dags att flyttpacka för glatta livet.
Min moster skulle maila över bilderna hon tog sedan åtminstone, och så får jag väl fråga pappa, svärmor och systrarna också.
Alla verkade ha trevligt efteråt också, massor med tårta och kakor blev det och tack Zenobia för bak-hjälpen :)

Jag är absolut inget Kent-fan men denna låten kommer nog för alltid framkalla tårar för mig, den sjöngs på dopet igår av två kanonduktiga tjejer och jag älskar texten



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0