Vi lever

Jag vet att det varit väldigt tyst här en period nu, men datorerna kom inte upp förens igår och jag är inte vidare förtjust i mobilbloggandet. Väntar på en Android-app men vi känner väl alla till blogg.se ;)
Vi är långt ifrån i ordning här hemma. Saknas så mycket möbler egentligen, och så har vi en del möbler vi vill bli av med. Värst av allt är väl att vi har sämre med garderober i denna lägenheten så vi behöver byråer och garderober på en yta som inte finns eller något i den stilen. Vi har så mycket att fixa och inget att fixa det med, men det blir bra i slutändan, det tror jag verkligen på.
Tänk om man hade obegränsat med pengar och kunde frossa i allt det men verkligen ville ha

Men nu ska det bli mer liv här i bloggen igen, jag ska verkligen försöka för jag vill ju ha en levande blogg...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0