Shoppingströg

Försöker göra mig i ordning för en sväng in till Norrtälje, går sisådär... Har fått båda barnen att vila en stund i alla fall så nu sjutton ska jag väl lyckas sminka mig eller? Men jag tycker att jag ser för jävlig ut, måste sminka mig, plocka ögonbrynen och egentligen behöver brynen färgas också. Och så börjar jag få en fin utväxtrand i skallen med, ska köpa mig ett par förpackningar med slingor idag så jag kan få lite ordning på barret igen.
Skulle egentligen vilja shoppa loss idag men ekonomin är lite stram fortfarande så det är ju dumt att bränna pengarna redan. Men barnen skulle egentligen behöva lite kläder, Ellie har typ 2 pyjamaser och bara några par byxor medan Tess saknar det mesta i stl 92. Om man bara vore gjord av pengar alltså...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0