Produktivt

Gud vad jag känner mig duktig. Har diskat all disk, bara för att inse att det står några fat och glas kvar i vardagsrummet. Och så har jag gjort rent spisen och köksbordet. Nu har jag all rätt i världen att ta mig ett varmt bad och bara slöa resten av kvällen. Tess är nattad och Jimmy fixar mat till Ellie nu så hon ska få sitt för natten, ny blöja och pyjamas sedan är det vuxentid som gäller

Mystjejerna i soffan tidigare idag



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Sara - Ensamstående mamma

Jag älskar den där stunden som kommer precis när man lagt dom för natten.. När man riktigt känner hur man njuter av tystnaden :)

2011-10-19 @ 21:11:39
Blogg/hemsida: http://dolphin.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0