Tiden räcker inte

Hur sjutton ska man hinna? Jaja, det skulle kanske gå om man skippade datorn och bloggen men orka...
Ska förbereda middagen nu, skala potatis och plocka undan frallorna jag precis bakat. Och under tiden jag gör det hoppas jag att Ellie kan koppla av lite och att Tess inte jagar ihjäl hunden. Hundvakt åt en hund som är rädd för barnen med en hundgalen Therese är inte det lättaste men jag tror vi alla har överlevt dagen...

Nej, potatisen, se upp!!!



Tro fan att all potatis var slut eller möglig :P Får bli ris då...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0