Tvättdag

Håller på att tvätta det jag kan på vår gamla Brio-vagn för tillfället, och så all annan tvätt som vi dragit på oss (blev ju inget tvättat förrförra veckan när jag låg med magsjuka och det byggs ju på en del under veckorna om man säger så).
Ska ner och hänga upp det som är i maskinerna nu och dra igång två nya, sedan ska jag äta resterna av gårdagens middag och kika på lite One Tree Hill-avsnitt innan det är dags att hämta Tess på dagis och bege sig till barnmorskan. Har en timme mellan att Tess slutar på dagis och bm-besöket så det blir nog en sväng in på ICA och handla däremellan för att fördriva tiden, känns väldigt onödigt att åka hem emellan för man hinner ju ändå inte göra något här hemma under tiden.

Konstaterade i alla fall att jag måste fixa lite fler påslakan till vagnen och babykorgen, hade visst bara 3 olika påslakan och det räcker ju inte långt...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0