Som en mört

Yay, jag börjar faktiskt få lite energi igen. Hela helgen har jag känt mig piggare än på år och dar och det verkar hålla i sig hyfsat. Trist att det förstörs lite av illamåendet och alla förvärkar men man kan väl inte få allt här i livet.
Ska ta och börja packa bb-väskan nu tänkte jag, och sedan sätta mig med min stickning så jag har en chans att bli klar. Har redan hunnit fixa med disken och plocka i vardagsrummet nu på förmiddagen, och så tagit ett varv med dammsugaren. Det är fasen mer än jag hinner på en hel dag annars med den ork jag har.

Imorgon är det tvättdag och så h jag tid hos barnmorskan så det blir fullt upp då med, nu börjar det ju bli mycket förberedelser inför förlossningen som ska ordnas. Måste röja upp bredvid min säng, slänga ut den halvdöda svärmorstungan bland annat så jag kan få plats med korg/vagga till Knyttet där och börja bädda i ordning snart. Får bli när Jimmy kommer hem nästa gång, han skulle se till att få med sig en korg som hans småbröder haft så jag kan få ordning på den biten. Vagnen ska förhoppningsvis komma denna veckan så jag ska röja ordning i hallen också så vi får plats för den. Och så ska jag tvätta allt jag kan på den gamla vagnen och försöka få ett par hundralappar för den. Nejdå, jag har inget att göra ;)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0