"Kommentarsmiss"

Fick en "lång" kommentar tidigare idag som jag tänkte svara på men tyvärr hade den som skrev kommenterat anonymt (jag vet vem du är men jag har noll koll på ev. mail eller bloggadress)... Antiklimax? ;) Nej, men helt ärligt, släng iväg en kommentar så jag kan svara. :)

Har halvsovit bort de senaste dagarna och resten av tiden har jag och Tess busat eller gosat så allt annat har verkligen inte blivit prioriterat. Ska försöka skärpa till mig men med bara en ynka månad till BF så känns det som att tiden och orken inte finns riktigt, hoppas ni förlåter mig och härdar ut.
Är fruktansvärt less på att vara gravid nu i alla fall, hoppas att Knyttet verkligen vill komma när det är beräknat och inte väntar ytterligare ett par veckor, det orkar jag nog inte med.
Har denna gången råkat ut för något som känns väldigt skumt. Jag har knappt fått några nya bristningar, vissa av de gamla har blivit lite längre men inte mycket, däremot har jag fått småsår i de gamla, som små, små rivsår. Känns jätteskumt att få rivsår i bristningarn utan orsak, verkar nästan som att det är det yttersta hudlagret som går sönder denna gången och inte de inre :O



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Linn med Milia

Hej, kanske var det min kommentar du menade?! Trodde jag lämnade mailen men kanske inte gjorde de :P

nu har jag lämnat den, om de nu var mig du menade... Har ingen blogg tyvärr. Heter hondär på fl om du vill skriva där hellre!

2011-05-19 @ 09:16:15

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0