Irritationsmoment No1

Dagens största irritationsmoment måste ju helt klart vara sega tradera-säljare som inte ens kan svara på ett mail.
I torsdags vann jag en budgivning och betalade. Varan skulle skickas med Schenker så jag räknade med att jag borde ha kläderna i måndags eller senast igår (vi hade samma bank så överföringen skulle vara framme direkt). Passade i måndags på att maila och fråga ännu en gång att hon verkligen fått betalningen och bad om ett paket-ID så jag själv kan hålla koll på leveransen (när jag skickar varor med Schenker mailar jag alltid paket-ID eftersom mitt ansvar "slutar" när paketet är inlämnat) men inget svar. Tyst som i graven verkligen.
Det ska inte ta en vecka att få hem sina varor om man inte blivit meddelad om detta, och som säljare anser jag att man är skyldig att besvara mail man får från köparen. Jag kan garantera att denna säljare kommer få ett riktigt lågt leveranstids-omdöme och lika lågt eller lägre på kommunikations-omdömet. Har ALDRIG behövt sätta låga omdömen på någon innan men nu jäklar


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0