Hormonflod

Kikade precis på bilderna från förra veckan på dagis hemsida och började stortjuta. Hur fasen har jag lyckats skapa något så fint som Therese? Det känns liksom overkligt och smått omöjligt, och kommer jag lyckas med samma sak den här gången? Kommer Knyttet vara lika ofattbart fin och underbar som sin storasyster?
När jag var inne i Tess rum igårkväll innan jag skulle sova och bara kikade på henne så hände samma sak, hur fasen gick det till? Hur kunde jag få en så otroligt fin dotter???
Det känns verkligen att hormonerna rusar runt som en flock vildhästar för tillfället, säkrast att gå och lägga sig så de får en chans att lugna ner sig


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0