Från dålig till en av de bästa

Idag började som en dålig dag, vaknade ur en dröm där Jimmy hade huvudrollen och saknade honom så enormt mycket att jag grät helt hysteriskt under ett par timmars tid (i intervaller tack och lov). Är så glad att jag har världens underbaraste dotter som bara kom fram och pussade och kramade mig när jag var så ledsen, sedan hukade hon sig ner och tittade på mig för att bryta ut i ett jätteleende. Vem kan vara ledsen då?
Kikade sedan på sj.se hemsida om de hade några sista minuten-biljetter som skulle kunna passa men den enda jag hittade var på ett tåg som gick 17.10 från t-centralen och Jimmy slutade kl. 17 så det var ju omöjligt. Kändes verkligen som att det skulle bli en usel dag just då, ville ju bara få hem honom, hålla om honom och gömma mig i hans famn.
Sedan ringde mamma och frågade om vi skulle med in till stan, blev ganska många timmar till slut men bra tidsfördriv. Köpte kläder både till Tess och till Knyttet och hittade lite annat jag behövde inför förlossningen (hårband, hårsnoddar, småflaskor med schampoo, balsam och duschcreme som ska ner i necessären) och så en del mat så klart. Tess fick även en ryktborste så att hon kan hjälpa mormor med hennes nya häst, det ska ju börjas i tid ;-)

När vi väl kom hem så kunde jag inte låta bli att kika på sista minuten-biljetterna igen och till min stora glädje hittade jag en avgång 20.10 som bara kostade ca 300 kr, så nu sitter min stora älskling på tåget på väg hem. Vi ska in och möta upp honom om 2 timmar och sedan ska jag njuta hela helgen av att ha de två personer jag älskar mest i världen här hemma. Så nu ska jag faktiskt ta och göra mig lite fin inför kvällen, småsluskig som jag känner mig nu när jag svettas som attans kring magen


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0