Det trodde jag ju inte

Mindre än 20 dagar till BF, det trodde jag typ aldrig skulle hända. Imorgon är det juni dessutom, känns jättekontsigt på något vis, det var ju vinter alldeles nyss.
Jag ska fixa ny magbild också, men det får bli imorgon när jag varit hos frissan, skulle egentligen vilja ha hjälp av någon men får fixa det själv som vanligt, blir aldrig nöjd dock ;) Ska fixa någon bra bild på Tess, eller aksnke Tess och mig tillsammans som Jimmy ska få att ha på jobbet (han pratade om det i helgen så jag får ju fixa det åt honom).

Sitter och äter på gårdagens rester just nu, har så ont i tungan att jag inte får i mig så mycket som jag egentligen skulle vilja men bättre än ingenting. I övrigt är det tvätt som gäller idag, ska byta lakan och ha mig och så håller jag på att ändra om i hallen så att vi får in nya vagnen som förhoppningsvis kommer idag eller imorgon. Lite boar-instinkt börjar hitta hit åtminstone. Önskar jag hade energin för att ställa mig och baka bullar också, nästa vecka kanske? När Tess är på dagis...

Svammel, vilket tråkinlägg detta blev.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0