40 dagar kvar

Nu är det verkligen nedräkning känns det som, oavsett om Knyttet bestämmer sig för att vänta in i det allra längsta så ska h*n vara här, på utsidan, om 2 månader och det tackar jag för. Under helgen har sammandragningarna ökat rejält och vissa är riktigt obehagliga och gör ganska ont. Det räcker dessutom att Tess lägger sig på magen och bröstet på mig för att jag ska få fler. Det börjar bli riktigt tungt nu och jag hoppas att Knyttet är så pass punktlig att h*n väljer att komma precis vid BF för jag börjar undra hur jag ska orka med mer annars.

Tess är på dagis nu och jag tänker nog sätta mig i solstolen på gräsmattan och sola och fortsätta med min stickning, börjar få upp farten rejält nu så det är lika bra att fortsätta så jag har en chans att bli klar innan BF.
Passa på att njut av solen nu


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0