Stora dagistjejen

Det går riktigt bra för Tess på dagis verkar det som, idag var hon lite ledsen när jag gick och det värker verkligen i hjärtat då men sedan hade det gått lika bra som alltid. Jag saknade min prinsessa så mycket däremot att jag kom dit ca 20 minuter för tidigt när jag skulle hämta henne, och vad gör ungen då? Mitt i allt ståhej som blir... Jo, hon ligger och sover! Gud vad glad man blir när det funkar så fint med middagsluren även på dagis, bara andra dagen med att sova på en madrass på golvet och alla andra barn i samma rum och ändå sover hon så fint. Hon låg på mage med benen på golvet visserligen men det är typiskt Therese. Det var bara ett barn till som fortfarande sov när jag kom och efter en stund så var Tess ensam kvar i sovrummet. Jag gick in och skulle väcka henne, men ungen sov verkligen som en stock, det tog en stund att väcka henne om man säger så.
Jag var först där av de som hämtar vid 14 (15 h-barnen) och kom därifrån sist bara för att hon sov så bra.
Mycket kramar fick jag när hon väl vaknat till lite, helt underbart att få dessa bamsekramar efter ett par timmar ifrån varandra.

Älskar min lilla tjej så otroligt mycket, jag vet inte vad jag skulle göra utan henne ♥


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0