Skor

Så var första dagisveckan avklarad, idag hade de fått vitkålssoppa och frikadeller, låter sisådär i mina öron men det hade gått ner ordentligt det med. Imorgon blir det Unga Föräldrar, massa bebis och gravidsnack förväntar jag mig, det ska bli jättekul...

Snart dags att börja med dagens middag, kanske får vänta en timme till dock men det är ju snart det med. Idag serverar vi stuvade makaroner och stekt falukorv, varit så sugen på det ett par dagar nu. Har även tänkt testa att göra tacolåda någon dag, har ni några förslag på bra sådana recept så dela med er, jag behöver alla förslag.
Ska ringa till gymmet och klaga lite också, pratade med dem häromdagen och då sa de att autogirot skulle stoppas direkt, ändå har det dragits från mitt konto igen...

Måste försöka köpa ett par gummistövlar till fröken i helgen också, hon kan ju inte gärna köra på med sina vinterstövlar som dessutom är för små, hela våren. Stackars hennes fötter.


Gummistövel från Skopunkten.com

Dessa har jag tänkt mig, tycker de är kanonfina. 99 kr på skopunkten
Känga från Skopunkten.com

Är även lite sugen på dessa till mig själv... 249 kr på skopunkten. Med deras erbjudanden skulle stövlarna alltså gå på 50 kr, helt ok för ett par gummistövlar. Men vi får se, något måste hon ha i alla fall


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Anna

Jag har ett supergott recept på tacolåda/tacogratäng som jag brukar kalla det.



Koka makaroner

Stek köttfärs med tacokrydda

Blanda Creme Fraiche och tacosås i en bunke

Häll ner alltihop i en en ungssäker form och blanda försiktigt

Riv ost och strö över

Sätt in i ugnen på 175 grader i ca. 15-20 minuter eller tills osten har 'stelnat'



Hoppas det var något sådant du tänkte dig, annars kanske du hittar en ny favorit. Hemma hos mig ligger den varmt om hjärtat hos hela min stora familj.



Kramar (:

2011-04-06 @ 20:42:06

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0