Samsova, nej tack

Vi har haft en tuff natt här hemma. Vid 23-tiden vaknade Tess helt hysterisk, efter en liten stund kunde vi bara konstatera att det måste vara magknip för hon pruttade lite och lugnade sig, sedan slog det till igen och vi fick inte röra henne, nappen gjorde henne ännu mer hysterisk. En stund efter midnatt så somnade hon tillslut i våran säng efter att ha krupit upp och lagt sig med ryggen mot Jimmy, tätt intill. Själv hade jag jättesvårt att somna och vaknade ungefär en gång i timmen, för varje gång hade jag mindre plats kvar i min halva av sängen. När jag till slut vaknade strax innan 6 så låg Tess på snedden tvärsöver min säng och Jimmy låg mitt i sängen så jag hade ca 15 cm kvar att ligga på, och när jag försökte vända mig så var det inte skönt utan resulterade i extrema sammandragningar... Nej, jag vet precis varför vi inte samsover, Tess och henens pappa är lika bra på att snurra och bre ut sig i sängen så skulel vi samsova skulle vi behöva en säng som helst är 250 bred


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0