Morgonens göromål

Nu har jag lämnat prinsessan på dagis, känns tungt att göra det men samtidigt vet jag att hon ha det kanonkul när hon är där.
Ska ta mig en snabbdusch och sedan göra mig i ordning för ett besök hos barnmorskan nu, inte helt fel något av det.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: LILITH - Sveriges mest menlösa blogg

Själv älskar jag när det är vardag och man får lite ensamtid medan trollen är på sexårs och dagis.

2011-03-29 @ 20:52:06
Blogg/hemsida: http://www.lilith.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0