1 av 3

Ja, rätt låt vann och det fanns bara två andra låtar i finalen som jag tycker kunde konkurrera ens, nämligen Sara Varga och Swingfly. Jag har inte följt hela cirkusen, det börjar liksom bli lite för mycket känner jag som alltid varit en riktigt melodifestival-fantast utan har bara hört finallåtarna någon enstaka gång vardera och undrar verkligen om utbudet var så fruktansvärt dåligt i år att detta var det bästa.
Men rätt låt vann, den kan slå ganska rejält i Europa, en snygg, ung kille med riktigt bra röst och en låt som är lite tuggummi för öronen, trevligt i början men segt efter x antal gånger.

Det som verkligen retar mig är dock att det aldrig verkar vara ok att skicka en bra låt om artisten är okänd, se bara på Eric Saade, hans låt förra året var mycket bättre men då var han okänd för svenska folket och ut åkte han på rumpan. Anna Bergendahl (gud vad jag fortfarande har svårt för den låten) var igenkänd av många från Idol och då gick det för sig. Carola kan ställa upp med vilken skitlåt som helst och ändå vinna, hon är ju motherf*cking Carola...



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Emma

Heejj! Gör du bloggdesigner? skaffat blogg, men vet inte hur man gör :(

Letat nu på morgonen efter någon, såg på google ditt bloggnamn typ så ja..

tänkte fråga dej då. Hör av dej till [email protected] elr [email protected]

2011-03-13 @ 12:46:22
Blogg/hemsida: http://ereality.blogg.se/
Skrivet av: Pernilla

Heej.

Hoppas det är ok? Här det bra!!



Jag undrar om du har lusten och tiden att göra en bloggdesign som är mer gravidanpassad nu när jag väntar barn??



Ha de fint, ta hand om dig.

2011-03-15 @ 13:55:13
Blogg/hemsida: http://candygirl84.webblogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0