Här ska fräschas upp

Den nya designen till bloggen ska påbörjas under helgen hoppas jag, ska kika runt bland mina bilder och sedan se om jag får någon annan idé än den jag har i skallen just nu. Sedan hoppas jag ju på att Jimmy kommer hem på fredag så jag får lite avlastning med tjejerna också så jag hinner med det. Jag är så sugen på en ny design men de få stunder jag har lite egentid är det inte riktigt det jag är sugen på att göra först av allt utan det blir lite pyssel, lite slappande och lite ingenting


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0