Det går framåt

Nu är Jimmy pappa på pappret även till lilltjejen. Det enda som återstår är att till slut bestämma oss för ett namn, fylla i den blanketten från Skatteverket och skicka in den... Jimmy segar ner tempot på namnfronten om man säger så, jag har i princip bestämt mig redan så han får snabba sig på att komma med något förslag innan det är alldeles för sent för mig att ändra mig.

Det funkar så fint med mina små prinsessor, Tess är -oftast- jättesnäll och lägger på henne täcket, ger henne nappen och klappar så fint på huvudet på henne, men nog kommer det lite mindre snälla "attacker" också, något annat vore ju nästan konstigt.
Verkar som att vi fått en till snäll liten tjej, inte mycket gnäll på henne inte utan jag ammar ca var 4e timme, sedan sover hon däremellan eller ligger bara och tittar på oss, jag är bortskämd.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Fin blogg =)



Ser att knyttet e beräknat till i morgon. Spännande =)

Hoppas allt går bra.

2011-06-18 @ 23:35:12

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0