Vilostund

Min rygg och mina axlar får vila lite för tillfället. Ellie är ett sjalbarn har jag kunnat konstatera, hon har svårt att komma till ro på dagarna om hon inte är i min famn och trivs då kanon i bärsjalen som jag fick köpa av en bekant, men även om det är bekvämt att bära i sjalen så känns det efter x antal timmar så när hon väl lyckas somna i liggkorgen utan att jag är ute och går eller somnar i min säng så är det mycket uppskattat från mitt håll.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0