Suspekt?

Igår var vi ju ett gäng som drog iväg med våra barn och badade. Badplatsen var kanon för de små då vattnet inte gick över knäna på oss vuxna så kunde de ju plaska runt rätt så bra utan några problem och vattnet var riktigt skönt. Men nej, jag tänker nog undvika den stranden i fortsättningen ändå.

Den ena tjejen påpekade redan då att hon fått flera bett som kliade och misstänkte vattenloppor, men ingen av oss andra märkte ju något. Idag är vi åtminstone 3 till som fått bett som kliar som bara den och åtminstone mina sitter ENBART på fötter, fotleder och smalben/vader, alltså de kroppsdelar som var i vattnet. Inte ett enda ovanför knähöjd vilket ju är väldigt konstigt om det skulle vara t.ex knott som bitit mig under natten när jag hade sovrumsfönstret öppet. Benen och fötterna har jag ju under täcket så knottbett borde i så fall ha varit huvudsakligen ansikte, bröstkorg och armar, inte ben och fötter. Tack och lov verkar Tess ha klarat sig helt från dessa bett, så som de kliar så är jag väldigt tacksam för det. Dags att smörja en runda till med min Aloe Vera-gel innan jag går och lägger mig.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0