En stund för mig själv

Vi kom hem igårkväll, jag och tjejerna men jag ahr inte hunnit ta det riktigt lugnt innan. Igår skulle man ju äta, packa ur bilen osv och idag har jag fixat åt råttorna (fick med oss två fina ökenråttor igår), storhandlat och fixat och donat men just nu sover båda barnen. Snart måste jag nog väcka Ellie dock, hon har sovit länge nu den lilla donnan.

Tänkte bara visa att jag lever fortfarande, ska se om jag hinner med en bättre uppdatering imorgon


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0