Dags för mammatid

Tess har fått sin obligatoriska kvällsdusch och ligger och "sover" i sin säng (jag hör henne böka runt men hon är tyst åtminstone). Ellie har badat, som hon njuter av att bada den lilla damen. Hon blir knäpptyst, kikar sig omkring och smackar lite med tungan och så kommer det små leenden smygande. Och nu har hon somnat i sin "säng". Jag då, hinner och orkar jag verkligen med att duscha ikväll? Ska bli fantastiskt skönt de kommande veckorna när jag har avlastning från både Jimmy och hans mamma och lillasyster på kvällarna (jag räknar inte med att hans lillebror är så jätteintresserad även om Tess brukar vara som en igel på honom stundtals), då kan jag verkligen njuta och ta mig en lång dusch. Hade bara avslaget varit över hade jag till och med kunnat njuta av ett bad, kanske under andra veckan...

Men jag nöjer mig faktiskt med snabbduscharna, huvudsaken är ju att jag inte stinker skit...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Det var ett tag sedan jag var aktiv i bloggvärlden märker jag! Grattis till din lilla dotter! Vad roligt!

2011-07-07 @ 22:07:11

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0