Pengatankar

Nu är äntligen middagen på g, det är Jimmys jobb idag eftersom jag har tvättstugan (lite vila mellan rundorna för mina stackars fogar). Ikväll blir det kokt potatis och kycklingfiléer med sås, inte dumt det, det tycker inte Tess heller.
Satt precis med månadens budget och NJUTER!! Jag får inte mycket i lön men vi har fortfarande massor med mat i frysen så vi slipper storhandla denna månaden vilket ju innebär att det blir en hel del extra pengar på fickan. Ska se till att fixa ägarbytet av bilen (står fortfarnade på farsan) och sedan få ut annons på blocket på den, vi är på jakt efter en bil med rymligare bagage och hoppas på att kanske kunna få en liten slant i mellanskillnad också som går in i kassan för vagninköp. Hoppas det blir en ännu större slant emellan så vi till och med har råd att spendera pengar på lite andra bebisgrejer som vi behöver (babysitter bl.a då den vi hade till Tess absolut sett bättre dagar)...
Drömma går ju, precis som jag drömmer nästan dagligen om vad jag ska göra med pengarna vi förhoppningsvis får i skatteåterbäring (Välkommen till oss ett helt nytt sovrumsmöblemang ;) )

Denna vagn får troligen flytta hem till oss som det verkar i dagsläget, Akta Gracos Quattro Tour Duo.

 

 

Och får jag som jag vill blir det troligen en sådan här babysitter som följer med oss hem. Babybjörns Babysitter Balance



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Sandra - Gravid i vecka 19

Sv: I vårt torkrum tar det superlång tid att få sakerna torra, det är något hemmabygge som jag inte kan förstå hur man tänkt när man byggde det. Jag tvättade två maskiner sängkläder idag och hängde upp i torkrummet vid 13, nu är klockan snart 20 och ändå är det inte torrt än :/ Så du kanske kan ana att jag längtar efter torktumlaren? ^^

2011-01-22 @ 19:39:43
Blogg/hemsida: http://ettplussett.blogg.se/
Skrivet av: Fredrik

Det går alldeles utmärkt att sälja en bil som står på farsan? Bara att han skriver på papprena och att ni har dem med vid försäljningen så nya ägaren kan skriva på ju?

2011-01-23 @ 13:27:40
Blogg/hemsida: http://fredd-wermland.blogspot.com
Skrivet av: Fredrik

Sv: Ahhh du tänker sååååå.... :P

2011-01-23 @ 15:17:40
Blogg/hemsida: http://fredd-wermland.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0