Otur och otålig väntan

Nu väntar jag mest på att få något besked från butiken om när de får in den vagnen jag ville kolla på idag. Tydligen var det en ny modell som lanserats nu i januari och de hade inte hunnit få in den ännu. Såg dock flera andra vagnar av samma märke, bland annat en singelvagn som påminde en del om den jag var nyfiken på, om den är lik den jag såg så är den verkligen supersnygg... Blir spännande att se när de får in den så jag kan klämma och känna, den verkar så himlans bra och troligen skulle den inte vara så dyr heller. Otålig? Oh ja!!!

2Me Syskonjogger Los Angeles

 

 


 

Update:

Jag har nu varit i kontakt med den ansvarige för barnvagnsavdelningen i butiken här, vagnen kommer inte börja säljas förens i sommar tyvärr men de skulle få in ett utställningsexemplar innan så jag kan få kolla på den ordentligt oavsett. Han skulle höra av sig när han visste när det skulle bli.

Priset vet jag inte riktigt men det jag fått höra är att den troligen kommer ligga ungefär som de övriga vagnarna från samma märke, den dyraste jag sett ligger kring 4000-4500, den syskonvagnen som finns i dagsläget ligger på ungefär 3000. Sedan kostar ju liggdelen också, ca 1000 kr men sammanlagt kommer den, vad jag tror och fått höra, kosta ca 5000 med en liggdel vilket ju är helt ok pris för en vagn som har utseendet och fuktionerna...



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Lilla H

den ser väldigt smidig ut!

2011-01-31 @ 23:17:01
Blogg/hemsida: http://haleyborg.blogg.se/
Skrivet av: Satu

Den ser jättebra ut som vagn!



sv: Hoppas att Tess och Knyttet får samma generösa tandfe :D

2011-02-01 @ 10:52:59
Blogg/hemsida: http://minunomasatu.blogg.se/
Skrivet av: Sandra

Hej! Fick också nys på den där vagnen :) Har du fått testat den än? :)



Mvh Sandra

2011-02-05 @ 15:47:36
Blogg/hemsida: http://viiii.blogg.se/
Skrivet av: Janina

Den var riktigt snygg! :)

2011-02-07 @ 10:42:28
Blogg/hemsida: http://fruganjohansson.proverb.se
Skrivet av: Anonym

Pris?

2011-02-11 @ 20:01:09
Skrivet av: Cecilia

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2012-03-18 @ 19:01:37
Blogg/hemsida: http://hemförsäkringidag.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0