Ont...

Fy satan vad jag har ont nu!! Nacken och axlarna tar snart kål på mig, det är isgata ute så varje runda till tvättstugan är ett självmordsuppdrag och jag har halkat till ett par gånger för mycket så att det gör ännu ondare än normalt i ljumskarna... Fruktansvärt roligt med andra ord. Men det går framåt med tvättandet åtminstone, och det blev ett gäng timmar på jobbet som ger fint tillskott i plånboken.

Har pratat med mamma och stämt av lite inför morgondagen, hon ska vara barnvakt medan vi är inne i stan på ultraljudet. Längtar mig tokig men snart är det kväll och då får man med gott samvete ta en riktigt lång dusch, slå sig ner i soffan med en varm filt och sedan krypa till sängs och drömma om morgondagen. Det ska bli så underbart att få se vår lill*, äntligen liksom. Är så nyfiken och spänd och nervös, som man har längtat verkligen. Blir en tur till Babyproffsen också som sagt, in på Gina Tricot och hoppas jag hittar de topparna jag vill ha och så lunch med älsklingen på Max. Vilken underbar dag det kommer bli, och vad glad jag är att jag valde en förmiddagstid. Jag hade nog hunnit bli galen om det hade varit på eftermiddagen, nu hinner vi i princip bara komma ur sängen, äta frukost, få på Tess kläder och så invänta mamma.
Åter till tvättstugan för mig nu, sedan blir det lite designpill..


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Liw

Spännande med ultraljud. HOppas det går bra :-)



SV:; ja jag tappar ju fortfarande i vikt och är i vecka 27 snart, klagar inte :)

2011-01-10 @ 22:06:49
Blogg/hemsida: http://liwetochvardagen.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0