Nu vet jag...

Nu vet jag ju hur jag gör med tröjorna jag vill ha, när vi åker in till stan för ultraljudet på tisdag ska jag in i Gina Tricot-butiken i centrum och kika om de har dem, annars beställer jag från internetbutiken.
Blir en sväng till Max också efter ultraljudet och en sväng in på babyproffsen för att känna lite på vagnar så vi vet vad vi vill ha sedan. Tess kommer vara hemma och ha det roligt tillsammans med mormor, det blir fint det...

God natt på er nu, imorgon ska jag jobba igen :P


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Lina - Melkers mamma

jag förstår absolut hur du menar. Det kan självklart bli fel på andra hållet också och jag hade nog inte heller fått lika bra kontakt med ett par i 40-års åldern. Det jag syftar till är mer att för mig känns det som att många av dessa "unga föräldrar grupper" känns som någon lära-upp grupp. precis som att unga föräldrar skulle ha sämre förutsättningar att kunna hantera mammarollen. Men å andra sidan anser inte jag mig heller vara sådär jätte ung, kanske därför jag resonerar som jag gör. Alla känner vi olika :)

2011-01-07 @ 19:32:40
Blogg/hemsida: http://vackertliv.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0