Kommentars"bombad"

Gud så roligt, igårkväll/natt fick jag 4 kommentarer inom 6 minuter, det måste vara nytt rekord för mig ;)
Älskar att få kommentarer, det är på något vis de som driver en till att fortsätta blogga, ju fler jag får desto lättare är det att komma ihåg att skriva ett inlägg eller två.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Visst är det kul med kommentarer. Tyvärr var jag tvungen att ta bort din då den låg under en bild på sambon och han ville att jag skulle ta bort bilden på han för den var pinsam. Så löjlig är han. =)



Kan tänka mig att det inte är lika magiskt med andra ul men samtidigt är det nog andra känslor då man vet vad som väntar en. Konstigt nog ser jag fram emot nästa förlossning, har redan planer att jag inte tänker bli gravid fören vi har badkar så det får bli till nästa boende. Det hade hjälp något enormt om man hade badkar känner jag.



Kram!

2011-01-16 @ 12:55:44
Blogg/hemsida: http://futurum-nobis-est.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0