Första magbilden

Nu tänkte jag faktiskt lägga upp den första magbilden för den här gången... Har gjort en jämförelse mellan min mage i söndags och hur magen såg ut 2 veckor senare i förra graviditeten.

Gravidbulan är ju inte riktigt på samma ställe som senast, nu är den nästa precis vid naveln, då var den betydligt lägre, men storleksmässigt är de ganska lika. Skiljer som sagt 13 dagar mellan de båda bilderna så vi får väl se hur det ser ut längre fram.
Ska försöka ta ny magbild varje söndag nu är tanken, så jag verkligen ser hur den förändras under de kommande dryga 5 månaderna.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: cajsa

kanske är en liten gosse i magen då. Min mage var ganska hög när Hugo läg där inne och jäste ;) framförallt stod den rakt ut :P

2011-01-13 @ 13:01:51
Skrivet av: Jeanette

roligt och se skillanderna.. :)

Dessa var väldigt lika :)

2011-01-13 @ 13:06:48
Blogg/hemsida: http://jeanettem.blogg.se/
Skrivet av: Gun

Vad gulligt, och vilken skillnad.:)

2011-01-13 @ 13:35:14
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/
Skrivet av: Emma

Hej!



Hittade din blogg genom Sofia, fina designer du gör, jag är ganska trött på min och tänkte höra om du skulle vilja göra om min lite grann :)?



Och grattis till andra graviditeten :)!

2011-01-13 @ 16:26:26
Blogg/hemsida: http://princessemma.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0