140 down, 140 to go

Halvtid idag, bara andra halvan av graviditeten kvar och så de dagar som jag misstänker att jag kommer gå över tiden denna gången... Det är svårt att tänka sig att halva tiden redan har gått, det var ju inte länge sedan som jag fick det där svaga plusset men tydligen har det gått 20 veckor redan...
Igår kände Jimmy för första gången några små sparkar utanpå min mage, det är en stark lite krabat som växer där inne, det gillas :)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Sandra - Gravid i vecka 20

Roligt att vi har bf samma dag :)

2011-01-30 @ 14:02:36
Blogg/hemsida: http://ettplussett.blogg.se/
Skrivet av: Malin

Åh så mysigt med sparkar :-)

2011-01-30 @ 20:13:13
Blogg/hemsida: http://vi2blir3.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0