Viktsnack

Min aptit, är det någon som har snott den???
Sedan jag plussade i oktober har jag gått ner 9 kg och jag stannar gärna där resten av tiden men vad sjutton har hänt med aptiten? Till frukost blir det vanligtvis två smörgåsar med pålägg och gärna kräm eller liknande men nu för tiden får jag i mig ett glas O'boy, that's it. Lunchen brukar bli en lunchlåda eller ett par smörgåsar men nu kan jag oftast glömma den helt, ingen som helst hungerkänsla. Och till middag får jag numera i mig mindre mängd än Tess äter innan jag är proppmätt och känner mig smått spyfärdig... Haha, "äta för två"? Vem kom på det uttrycket?
Jag som normalt kan sitta och mosa i mig onyttigheter på kvällen orkar inte ens det oftast, det är sinnessjukt hur lite jag orkar stoppa i mig på en dag, dricka går ner utan problem men just när det gäller kraftigare grejer som godis, mat osv så är det bara jobbigt och tar stopp väldigt snabbt, tur kanske men det känns ju som sagt konstigt när Therese äter mer än mig. Jaja, jag vet ju att Knyttet tar det h*n behöver så jag är inte orolig för det och jag känner inte direkt att jag tappar massor i vikt (även om det är ca 14 kg neråt jämfört med vad som klassas som "normal viktuppgång" hittills i graviditeten) eller att jag har någon direkt brist på något heller.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: i min lilla lilla värld

Så hade jag det med Wilda i magen oxå, men inte gick jag ner i vikt hahaha Min kropp är lite konstig efter alla dieter och min sjukdom och så. Ju mindre mat den får ju mer sparar den =)



Än så länge har jag aptit, men ska bli spännande att se om det ändras

2011-02-28 @ 22:04:08
Blogg/hemsida: http://saratilling.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0