Sömnproblem *suck*

Jag och Tess sitter och väntar på min mamma, nästan färdigpiffade, nästan... Mitt hår är fortfarande det råttbo det var när jag vaknade vid 7 och mamma är på väg så det är nästa steg, fixa håret.
Natten har varit bra från Tess håll, inte ett pip sedan jag sa godnatt vid 19.30 men min natt har varit lika usel som den senaste veckan. Jag somnade ganska snabbt vid 22, sedan har jag vaknat vid 01, 03, 04, 06 och slutligen 07, klarvaken varje gång. Jag gillar inte att sova så uselt som jag gör, varje natt känns meningslös då. Nu skulle jag kunna somna på 5 minuter känns det som, men det hinns inte, jag och Tess ska iväg och storhandla. Jag hoppas på att ha lite pengar kvar på kontot när jag kommer hem, men jag tvivlar nästan.



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0