Kvällens planer

Ikväll kommer det nya magbilder, det börjar hända grejer här nu... :)
Just nu sitter jag och väntar på att Jimmy ska bli klar med middagen, idag är det hans tur att bjuda på pasta med skinksås, vi får väl se om han lyckas. Sedan ska jag ta en dusch och krypa ner i soffan med min prinsessa innan det är dags för Bones. Efter det ska jag och älsklingen se på Inception och gotta oss med godis, läsk och gurkstavar med vitlöksdip.

Bilderna kommer sedan, vi ska bara äta och så ska Jimmy få försöka sig på att använda kameran (mina armar är lite för korta)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0