Inköpt till Knyttet

Nu har jag äntligen gjort slag i saken och shoppat lite kläder jag såg redan i oktober när jag precis hade plussat som jag ville ha till Knyttet, vågade dock inte köpa något då eftersom det var så pass tidigt (v.5-6), nu går jag snart in i v.23 så nu måste jag bara shoppa lite, snart kan h*n ju överleva och jag kan inte hålla mig. Fick dessutom rabattkuponger på Kappahl, en gratis body och 25 % på valfritt annat plagg.
Jag har även kommit på att vi inte hade så mycket neutrala kläder i de minsta storlekarna, tror vi hade ca 2-3 bodys i 50-56 innan Tess föddes, den ena ska läggas undan i hennes "minneslåda" och då återstår 2, det kommer man inte långt med och resten är rosa (allt vi fick efter att hon var född med andra ord) och skulle Knyttet vara en kille (vilket min magkänsla envisas med att säga) så känns det inte så kul med rosa...


(klicka för större bilder)

Allt är från Kappahl's Newbie-serie. Jag fullkomligt älskar deras bodys med grenar på, och byxorna är ju så söta så det är inte klokt.
Det vi saknar klädmässigt nu (om jag ska vara "lugn") är ett par hjälmmössor i liten storlek, men tillåter ekonomin så kommer jag nog inte vara så lugn ändå...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Malin

Åhh tycker dom med grenar e sååååååå fina men finns ju inte i Maxens storlek :/

Aningens surt :P

2011-02-11 @ 14:46:18
Blogg/hemsida: http://sevmek.blogg.se/
Skrivet av: Tova

Åh så gulliga!

2011-02-11 @ 15:08:06
Blogg/hemsida: http://trasslet.se
Skrivet av: Janina - Mamma till Vincent

Dom är så gulliga! Blir sugen på en till varje ggn jag gå in på Kappahl och kikar newbiekläderna!! Är så söta!

2011-02-11 @ 15:37:41
Blogg/hemsida: http://fruganjohansson.proverb.se
Skrivet av: Carin

Va fina kläder du har köpt, både här och i tidigare inlägg!! Jag har varit och smågluttat idag, så mycket sött de finns! Ha en trevlig helg.

2011-02-11 @ 17:09:13
Blogg/hemsida: http://nursen.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0