Dyktekniken

Är det någon som har någon erfarenhet av dyktekniken, eller vet vart man kan läsa mer om den?
Har läst lite nu och blev nyfiken, skulle gärna läsa mer eller höra andras erfarenheter, tror att det skulle kunna vara något för mig, vill köra mer på någon "metod" denna gång för att försöka klara mig utan EDAn, tänker inte tveka att ta den om det skulle kännas att den behövs men jag vill helst föda utan den.
Alla tips mottages gärna :)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: pernilla

jag testade dyktekniken med amanda. körde den klassiska andningen under oliwers förlossning och´det funkade bra. dyktekniken passade dock inte mig alls. det går väl ut på att andas lugnt genom hela värken. jag vill känna átt jag typ andas ut smärtan eller nåt, så profylax andningen funkade bättre för mig behövde ingen smärtlindring alls! kan bero på att den tog typ 40 timmar mindre och inte var lika smärtsam men ändå;-)jag minns att jag googlade det och fick fram massa sidor med det, fanns även bra engelska sidor=)

2011-02-05 @ 23:21:15
Blogg/hemsida: http://pernisblogg.blogspot.com/
Skrivet av: Satu

Vad är dyktekniken?



(Du kommer bli min uppslagsbok och andliga vägledare om jag lyckas bli gravid någon gång ;) )

2011-02-06 @ 11:08:36
Blogg/hemsida: http://minunomasatu.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0