Dags att ta tag i sitt liv

Klockan har passerat 17, Jimmy borde sitta på tåget på väg hem nu (ananrs blir det synd om honom ;) ) och jag ska pallra mig ut i köket och börja fixa middagen till mig och Tess. Idag får det bli pasta och skinksås, snabbt, gott och lätt och Tess älskar det. Sedan ska vi in och hämta Jimmy vid tåget, det blir en sen nattning för Tess idag med andra ord men det ska nog gå bra.
Dra igång min "nostalgi"-playlist i Spotify då och börja skära skinkan...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Fredrik

Tjo!

Du nämner den där skinksåsen ofta... Hur gör du den egentligen? Glad för alla mattips jag kan få :)

2011-02-21 @ 06:45:01
Blogg/hemsida: http://fredd-wermland.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0