Baktankar

Försökte mig på att städa på kontoret i förmiddags medan Tess var på dagis, FAIL... Dagen till ära var Ellie bara nöjd när jag höll i henne eller satt och gjorde smackande ljud åt henne, stå och göra det funkade absolut inte för damen. Så fort Tess kom hem var hon hur nöjd som helst men det var ju lite väl sent, det är inte det lättaste att städa när Tess är hemma kan jag lova.
Istället har jag spenderat lite tid åt att busa med henne och åt att planera vad jag ska baka för smarriga kakor till dopet. Jag har inte riktigt bestämt mig för vad det ska vara för smak på tårtan, dumle och polka, funkar det? Eller ska jag köra på jordgubb och dumle, trots att jag är sugen just på polka? Rosa grädde ska de bli på tårtan åtminstone, och dumlekakor, mördegskakor, sirapskakor, drömmar och chocolate chip cookies. Imorgon ska jag handla det som behövs. Engångsmuggar, fina engångstallrikar och tillbehören till att baka så klart. Dessutom ska jag leta efter ett par strumpbyxor till Tess, har köpt en superfin kjol på Tradera men den kräver nästan ett par svarta strumpbyxor för att komma till sin rätt... Hoppas jag får hem den imorgon så ni kan få se vad jag menar (och så ska jag försöka uppdatera med bilder på andra fina kläder som införskaffats den senaste tiden)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0