Babbel

Bloggen har verkligen blivit lidande den senaste tiden, och det verkar som att det kommer fortsätta så i några veckor till... Men när vi väl har flyttat ska det bli ändring på det, då kanske jag har lite mer tid över än i dagsläget.
Tess har börjat nytt dagis, blir inte för så lång tid men hon har verkligen jättekul. Egentligen skulle det vara inskolning resten av denna veckan men eftersom allt gått så bra och hon gått på dagis innan så har hon redan fått börja med sina vanliga tider (lite utökat dock denna veckan). När hon är på dagis passar jag på att måla om byrån som skulle fixats redan i våras. Den ska bli klar imorgon är planen, känns som att det kommer bli kanon när det är klart åtminstone.

Igår hade vi dopsamtal, dopet hålls nästa lördag och tills dess ska det städas och bakas här hemma. Efter dopet ska jag ta tag i flyttpackandet på allvar, då är det bara 4 veckor kvar innan vi ska vara ute ur denna lägenheten för gott, känns konstigt men bra. Jag hatar att flytta, samtidigt som jag älskar det för sällan gör man så mycket förändringar som när man flyttar. Nya möbler, gardiner osv.


På fredag åker vi till Vallentuna igen, ska umgås med älsklingen och på lördag blir det Gröna Lund för oss två medan barnen är med sin farmor.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0