Ut på landet

Nu så ska jag klä på mig lite och sedan ska vi hem till mamma och pappa/mormor och morfar. Känner mig lite ensam och smått instängd här hemma så det ska bli skönt att komma ut på landet lite. Hoppas mamma kan hjälpa mig lite med min stickning också så jag verkligen kan komma igång med filten till Knyttet.
Förmiddagen har jag spenderat med lite småyrsel på soffan, är nästan alltid yr när jag vaknar numera och sedan ahr jag fixat klart det sista med två bloggdesigner jag jobbat på den senaste tiden. Den ena har varit uppe länge men jag har gjort smågrejer med den, den andra är precis nyligen upplagd. Själv behåller jag min tills Knyttet är ute, sedan så blir det förhoppningsvis lite förändringar här med


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0