Tar sikte mot sängen

Jag sviker faktiskt Grey's idag, känner mig så pass seg i skallen att jag väljer att gå och lägga mig istället.
Imorgon ska vi bada med Unga Föräldrar, vet att mitt blötdjur kommer tycka det är kanon åtminstone, min egen energi får vi väl hoppas på att den infinner sig den med.

Måste se till att få min gravidhjärna att fungera också snart, glömmer fasen allt jag ska göra hela tiden. Måste till gymmet och krångla/bråka lite mer med dem, måste till bilverkstan och höra vad det kan gå på att fixa bilen och jag måste fixa med Telia också. Har ingen lust att betala 50 kr mer för digitaltvn nu bara för att de slängt in ytterligare 4 kanaler som inte visar något intressant alls (hade jag gillat extremsport så hade det kanske varit värt det men nej tack)... Hoppas de går med på en nergradering i kanalpaket utan något strul, det borde du ju göra eftersom de skriver att man har rätt att säga upp avtalet utan att drabbas av någon avgift eller dyl. Bara minnet som ska funka också som sagt...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0