System error

Jag har en riktigt dålig dag idag, saknar Jimmy så jag tror jag ska gå sönder bland annat.
Återkommer imorgon och hoppas på bättre väder och bättre humör då


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Gun

Usch vad jobbigt med såna skitdagar. Hoppas det känns bättre imorgon.

2011-04-01 @ 17:20:11
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/
Skrivet av: pernilla

usch ja vad jobbigt det är att vara isär! vi hade en, för oss, lång period isär en gång när tommy åkte på utbildning i 6 veckor. kan bara tänka mig hur tungt det kan vara att ha det så med en liten i magen på det med..! ses ni aldrig eller kommer han hem ibland?

hoppas det känns bättre snart!

2011-04-01 @ 19:03:55
Blogg/hemsida: http://pernisblogg.blogspot.com/
Skrivet av: Satu

Hoppas det känns bättre idag, söta. Tänker på dig!

2011-04-03 @ 13:05:06

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0