Rensa och plocka

Blir inga bebiskläder tvättade idag inte, däremot ska jag försöka få det gjort på lördag. Istället blev det mina dunkuddar som åkte in i tvättmaskinen idag, det behövdes verkligen om man säger så och det finns inte mycket mysigare än att få lägga ner huvudet på riktigt fluffiga dunkuddar (så som de bara är när de är nytvättade och tumlade).
Köpte såpbubblor på ICA innan jag hämtade Tess förut, tänkte att det kunde vara roligt att ha, hon tycker det är väldigt fascinerande med alla bubblor åtminstone. Fick med mig två banankartonger hem också så jag har någonstans att lägga alla urvuxna barnkläder, nu är det allt i storlek 74 som åker ner i kartong i källaren och kartongen med det i 80 börjar så sakteliga fyllas den med. Lindex kläder är verkligen skumma i storlekarna, när Tess fortfarande "drunknar" i bodys från HM så är de från Lindex för korta, det känns ju lite skumt. Men vi har nästan alltid två storlekar på g samtidigt i hennes garderob och nästan inget sitter riktigt bra, hon är för långbent vår lilla dam så längdmässigt behöver hon MINST 86 i byxor men i midjan behövs det både skärp och hängslen då...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: pernilla

mysigt att tvätta bebiskläder=)



jag håller med om lindex kläder!! minns när jag köpte upp dagiskläder där till oliwer, där nästan allt var för litet trots att samma storlek var lagom på alla andra affärer..!



och det där med byxor, oliwer har samma problem så vi köper alltid byxor med snörning i midjan eller med justerbar midja, de brukar sitta som ett smäck=)

2011-04-13 @ 16:31:03
Blogg/hemsida: http://pernisblogg.blogspot.com/
Skrivet av: i min lilla lilla värld

Halkade in igen och såg att ni ska bli 4. Grattis =)



Allt bra?

2011-04-13 @ 21:51:11
Blogg/hemsida: http://saratilling.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0