Nej, nu gör jag det fasen

Jo, idag ska jag nog ta och tvätta Knyttets kläder också. Jag har ju tänkt vänta tills byrån är fixad men nu är jag i v.31 och har inte ens börjat med den så det känns som att det är skitsamma om jag väntar eller inte. Dessutom känns det inte riktigt som att jag gör något alls som har med Knyttet att göra och kläderna är ju en bra startpunkt, och så kan jag kanske få en lite bättre överblick på vad vi faktiskt har i de olika storlekarna...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0