Efterlängtad

På fredag kommer min snygging hem... Känner mig riktigt glad för det, är ju över en månad sedan vi sågs senast.
Tänker ta och fira det med att dra igång grillen för första gången i år, får försöka plocka upp parasollet från förrådet också, eller så får han göra det då.
Längtar verkligen efter att få sitta och äta tillsammans, gå och handla tillsammans osv.

Första bilden jag någonsin fick se av min älskling, gud vad länge sedan det var nu...

Älskar dig Jimmy, glöm inte det ♥


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Tova

Vad härligt! Åh, jag kan inte ens föreställa mig att vara utan sambon i en månad ;)

2011-04-26 @ 13:51:29
Blogg/hemsida: http://trasslet.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0