Dumma klocka

Varför ska det alltid gå så segt eller så fort med tiden?
Förmiddagen rusade iväg och eftermiddagen har mest varit lång och seg trots hattande åt alla håll. SNART kan jag börja med maten, får se om jag lyckas däremot eftersom det blir mitt första försök på egen fiskgratäng, om än i fuskversionen (pulvermos och pulversås).
Har fått en del gjort i alla fall. Förmiddagen med massor med prat på familjecentralen/Unga Föräldrar och sedan ahr jag och Tess lämnat min timrapport på jobbet (sent som attans jag vet,) får väl se om jag hinner få den lönen denna månaden, jag bör få en utbetalning på löneförhöjningen åtminstone. Fick nämligen ett nytt kontrakt för ca 1 månad sedan om att jag fick löneförhöjning i januari och kommer få den utbetald retroaktivt på de utbetalningar som gjorts. Sedan har jag även hunnit med att posta ett papper till Jimmy som han måste skriva på och skicka tillbaks under helgen, annars ligger jag lite illa till när vi ska på möte hos soc på tisdag (ja, vi får hjälp från dem denna månaden, fick det även förra eftersom Jimmy får lönen retroaktivt och därmed bara får betalt för 9 dagar nu när lönen kommer). Och så har jag varit på bibblan och lämnat tillbaks en bok samt skrivit ut en blankett från FK för att överlåta några dagar av föräldraledigheten på Tess till Jimmy så vi förhoppningsvis kan lyckas kvitta FKs miss från förra sommaren.
Nu är det bara middagen som återstår innan jag och Tess kan slå oss ner i soffan och kolla på Pingu, Byggare Bob och Koala Bröderna

En riktig favorit här hemma den där Pingu



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0