BM-besök v. 33

Har varit hos min barnmorska nu på förmiddagen. Verkar klara mig från de fruktade järntabletterna denna gången också (här får man börja äta dem när man har hb-värde på under 117, senast hade jag 118 så jag är på gränsen men eftersom jag kommit så långt så trodde hon att det inte skulle bli sämre).

SF-mått: 30
Blodtryck: 100/70
Hjärtljud: 133 (är Knyttet en pojke tro?)

Jag nämnde även att jag känner mig lite orolig eftersom man här får gå 3 veckor över tiden och Tess var ju så pass stor som hon var redan 6 dagar efter BF. Fick i alla fall lovat att om jag går över så skulle hon boka in en överburenhetskontroll tidigt efter BF så jag inte ska behöva ha den oron och om tappen då är mogen så borde jag kunna få en igångsättning ganska snart efter BF-datumet och inte behöva vänta och oroa mig i flera veckor extra. Det känns ju skönt att åtminstone få höra att hon ska försöka och att hon dessutom tycker att jag, om jag skulle gå över, ska trycka på att jag har den oron för ett stort barn och att jag inte mår bra av att gå och vänta och vänta. Men hon hoppas att hon inte ska behöva träffa mig efter v.39-besöket och det gör jag med... Tänk vad skönt det vore om h*n kunde komma precis i dagarna kring BF, helst inte innan 17e dock, Jimmy är nämligen ledig från och med 18e så han kommer hem på kvällen den 17e, sedan är han hemma hos oss i två veckor. Längtar både efter att få ha honom hemma och att få ha Knyttet i min famn...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0