Äntligen måndag

Måndag morgon igen, snart dags att bege oss mot dagis så Tess får herja av sig ordentligt. Själv ska jag tvätta och försöka bädda rent åt både mig/oss och Tess.
Det är ganska skönt med en ny vecka, då kan något bli gjort igen här hemma för faktum är att det blir inte så mycket gjort när man har Tess som springer runt.

För övrigt väntar jag spänt på ett svar från en kille som var och kikade på bilen igår, han skulle prata med frugan och fundera på saken... Drömma går ju ;)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar

Halloj! Såg att du tävlat lite tidigare, och vill bara tipsa om att jag nu har flera tävlingar igång på bloggen. Du kan bl.a tävla om en valfri Skötväska! Mvh Annika, http://nilssonpettersson.blogg.se

2011-04-04 @ 09:25:30
Blogg/hemsida: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0