Skit hals och duktig tjej

Nu har det blivit sovdags för förkylda lilla jag. Min hals känns dubbelt så tjock som vanligt, ingen höjdare direkt men det får gå en dag till. Blev med andra ord ingen träning idag, skit också... Håll tummarna för att det blir bättre i helgen dock, så jag inte behöver jobba med halsont nästa vecka.

Har busat runt med Tess nu ikväll igen, och nu när hon ställde sig upp mot mig så släppte hon taget med båda händerna och stod helt själv! Min stora duktiga lilla tjej ♥, det är inte långt borta, nu är det bara hennes självförtroende som behöver bättras på balansfronten så kommer hon stå utan stöd inom en eller ett par veckor. Jag skulle nog gissa på 1 med den takten hon gör saker och ting när det väl blivit av en gång. Det var ju inte bara en gång utan ett tiotal gånger som hon bara stod där utan att hålla sig i och viftade som en tok med armarna utan att vingla alls


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Gun

Vad roligt. Det är kul att se barnens framsteg.:)

Krya på dig!

2010-09-09 @ 23:08:22
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/
Skrivet av: Johanna - mamma till Leia

sv: ja, riktigt söta. hoppas hon tar dom nu bara :)

2010-09-10 @ 07:00:29
Blogg/hemsida: http://johannaostblom.blogg.se/
Skrivet av: Charlotte - Mamma till Nikita

Vad duktig hon är! Jag tror absolut hon går inom en månad :)

2010-09-13 @ 12:10:42
Blogg/hemsida: http://charlottegaines.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0